Leżak reklamowy jako doskonała nagroda w konkursach i narzędzie marketingowe w jednym

Leżak to bardzo funkcjonalny produkt, który konsumenci mogą wykorzystać w praktyce. Producenci drewnianych leżaków reklamowych mają w swoich ofertach wiele ich rodzajów, zaczynając od wersji z podłokietnikami i bez nich kończąc na tych bardziej rozbudowanych, z podnóżkiem oraz z dodatkowo wbudowanym daszkiem. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, gdzie sprawdzą się leżaki reklamowe i dlaczego są doskonałym sposobem na nagrodę w konkursach.

Gdzie można rozłożyć leżak z logo firmy?

Umieszczanie nadruków reklamowych na gadżetach to jedno z najbardziej efektywnych działań, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Obecnie leżaki królują na wszelkiego rodzaju wydarzeniach mających miejsce w plenerze, w kawiarnianych ogródkach oraz barach przy plaży. Z leżaków korzystamy w przyjemnych okolicznościach kojarzonych z relaksem, co sprawia, że są one doskonałym narzędziem marketingowym. Skuteczna reklama oddziałuje na emocje, a czy coś może wywoływać lepsze emocje jak pyszna mrożona kawa pita na wygodnym leżaku w upalny dzień? Dużą zaletą tego nośnika reklamy jest jej delikatna forma, nadruk na leżaku nie jest nachalny, ale mimo to zapada w pamięć.

Leżak jako nagroda w konkursie

Leżak reklamowy to doskonały pomysł na nagrodę w konkursie. Świetnie sprawdzi się, jeżeli konkurs ma miejsce latem na świeżym powietrzu. Może być on także nagrodą motywacyjną dla pracowników biorących udział w konkursach firmowych – taki konkurs pomoże w zintegrowaniu pracowników oraz w motywowaniu do dalszego angażowania się na rzecz firmy. Jest to praktyczny upominek, który pomoże w promowaniu marki i dotarciu do potencjalnych nowych klientów. Osoby biorące udział w konkursie będą zaangażowane w działania prowadzące do wygranej, a to z kolei sprawi, że będą bardziej doceniać i cieszyć się ze zdobytej nagrody.

back to top