W jaki sposób można zareklamować firmę zimą?

Reklama jest doskonałym sposobem na poszerzenie zasięgów firmy, dzięki niej odbiorcy stają się klientami, zapamiętują markę, a co za tym idzie – intuicyjnie wybierają ją spośród innych konkurencyjnych firm. Zima wbrew pozorom daje wiele możliwości na zaprezentowanie swoich usług i produktów potencjalnym przyszłym klientom. W tym artykule omówimy, w jakich miejscach można dotrzeć do dużej grupy odbiorców oraz z jakimi produktami warto by nasza firma kojarzyła się w zimie. Przyjrzyjmy się dokładniej konkretnym sposobom na zareklamowanie swojej firmy w okresie zimowym.

Reklama połączona ze sportami zimowymi

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad tym, w jakim miejscu będzie znajdować się grupa docelowa firmy w danej porze roku. W Polsce, gdy tylko pojawi się pierwszy śnieg, całe rodziny wyjeżdżają w góry, by skorzystać ze sprzyjających warunków pogodowych. Stoki, lodowiska i tory saneczkowe to miejsca, w których w tym okresie można spotkać osoby z różnych grup wiekowych. Dobrym sposobem na reklamę są akcesoria takie jak windery (flagi reklamowe), koce lub sanki z nadrukowanym logiem. Ulokowane na końcu trasy narciarskiej z pewnością zapadną w pamięć miłośnikom sportów zimowych. Z kolei wyrzeźbiona w drewnie nazwa firmy, przykładowo na małych szkatułkach, przyciągnie uwagę osób lubiących pamiątki.

Czym się reklamować?

Zimą każdemu przyjemnie kojarzy się ciepło. Gdy za oknem sypie śnieg, nie ma nic wspanialszego niż kubek gorącej czekolady i ciepłe wełniane skarpetki. To właśnie dzięki pozytywnym emocjom zapadają nam w pamięć konkretne rzeczy i miejsca. Aby klienci mieli dobre skojarzenia z naszą firmą i zapamiętali ją na długo należy odwoływać się do tego typu pozytywnych odczuć i emocji. Można to zrobić za pomocą przedmiotów, które kojarzą się z czymś przytulnym i ciepłym – mogą być to rękawiczki, czapki, kubki, termosy lub ogrzewacze do rąk z nadrukiem, lub haftem zawierającym logo. W ten sposób potencjalny klient, pijąc rozgrzewającą herbatę w zimowy dzień, będzie podświadomie kojarzyć to przyjemne wspomnienie z logiem na termosie, z którego pije.

back to top