Co można umieścić na leżakach reklamowych?

W ostatnich czasach wiele firm decyduje się na niekonwencjonalne metody marketingu, inwestując w różnego rodzaju gadżety reklamowe. Jednym z przykładów takich nieoczywistych rozwiązań są leżaki, które sprawdzą się idealnie szczególnie wiosną i latem, w okresie różnego rodzaju wystaw, targów czy meet-up’ów. Co można umieścić na takich reklamowych leżakach? Czy jest to dobra forma pijaru dla każdej firmy?

Czy warto zainwestować w leżaki reklamowe?

Bez wątpienia jednym z pierwszych skojarzeń, które przychodzi do głowy, jest widok rozłożonych leżaków na ogródku restauracji czy baru. Jest to oczywiście skojarzenie jak najbardziej słuszne – w cieplejszych miesiącach w roku większość lokali gastronomicznych korzysta z tego typu rozwiązań, by zapewnić klientom jak największą wygodę oraz, niejako przy okazji, rozreklamować swoją markę. Jest to więc świetna forma promocji lokalu, doceniania przez konsumentów za swoją prostotę oraz nienachalność.

Na tym jednak nie kończą się zalety leżaków reklamowych. Dużo firm spoza sektora gastronomicznego wykorzystuje taką formę marketingu na różnych imprezach plenerowych, gdzie także jest okazja na ich praktyczne wykorzystanie. Nie ma więc znaczenia, jaki profil działalności posiada dane przedsiębiorstwo – każdy może z nich skorzystać i docenić funkcjonalność takiego rozwiązania.

Jak w pełni wykorzystać potencjał takiej formy reklamy?

Leżaki reklamowe można całkowicie dostosować do swoich potrzeb i wymagań, wybierając spośród określonych rodzajów:

  • leżaki z podłokietnikami (lub bez),
  • leżaki z poduszką pod głowę,
  • leżaki z podnóżkiem,
  • leżaki z podnóżkiem i daszkiem,
  • leżaki z uchwytami na napoje.

Co równie ważne, można wybrać także rodzaj materiału (który pełni rolę siedziska i podparcia) – m.in. to, czy ma być on wymienny, czy przymocowany na stałe. To właśnie materiał jest w tym przypadku głównym nośnikiem reklamy. Tkaninę tę można w pełni spersonalizować, określając jej kolor oraz rodzaj nadruku, który może przedstawiać dowolną grafikę, napis lub logo firmy/marki.