Jaką reklamę można umieścić na leżakach plażowych?
Reklama to już nieodłączny element naszego życia. Każdego dnia obserwujemy oferty reklamowe w telewizji, na plakatach czy billboardach. Niestety jakość wielu reklam nie jest na najwyższym poziomie, a do tego ich przytłaczająca ilość sprawia, że zamiast zainteresowania wzbudzają niechęć. Prawdę mówiąc, przestajemy już rejestrować reklamy, które mijamy każdego dnia. Dlatego ważne jest, aby sięgać po kreatywne ich formy, które są nietuzinkowe, wywołują uśmiech na twarzy, a przy tym trafiają do jak największego grona odbiorców. Taką właśnie formą reklamy są leżaki plażowe. Jaką reklamę można na nich umieścić?
Zrelaksowany odbiorca
Przede wszystkim trzeba zaznaczyć, dlaczego leżaki plażowe są dobrym i skutecznym nośnikiem reklamy. Otóż niewątpliwie leżak kojarzy nam się z relaksem, wypoczynkiem czy też urlopem, czyli miłymi i przyjemnymi chwilami naszego życia. Reklama nadrukowana na siedzisku leżaka trafia więc najczęściej do zrelaksowanego i bardziej podatnego na bodźce konsumenta. Poza tym leżak z ciekawą reklamą nie jest czymś, co widzimy często. Wywołuje uśmiech i nierzadko prowokuje do tego, aby pokazać go znajomym, chociażby na zdjęciu. Dzięki temu reklama nadrukowana na takim leżaku trafia do jeszcze większej ilości osób, a przecież o to właśnie chodzi.
Jaka reklama na leżaku?
Oczywiście reklama zamieszczona na leżaku plażowym czy też ogrodowym kojarzy nam się przede wszystkim z firmami działającymi w obrębie szeroko rozumianej rozrywki albo ściśle z nią współpracującymi. Reklamy żywności, napojów, przekąsek na pewno sprawdzą się w takiej formie. Podobnie jak personalizowane leżaki, na których widać reklamę barów czy restauracji działających nie tylko na plaży. Z takiej formy reklamy śmiało skorzystać powinny także firmy, których logo kojarzy się z imprezami plenerowymi. Prawda jest jednak taka, że reklama na leżakach plażowych jest dobrą formą reklamy dla wszystkich. Przecież nawet firmy, które nie kojarzą się zbytnio z leżakami czy odpoczynkiem, także na różnego rodzaju eventach firmowych organizują i wydzielają tak zwaną strefę chillout. Właśnie tam leżaki z ich logiem lub inną ciekawą reklamą – na przykład mottem firmy – mogą być bardzo dobrym pomysłem, który nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale także umocni już istniejące relacje biznesowe.
Czy warto?
Leżaki plażowe najczęściej są wystawiane w takich jak miejscach jak eventy, kina plenerowe, plaże nad morzem czy jeziorem oraz ogródki przy kawiarniach i restauracjach. Taki sposób prezentacji reklamy daje gwarancję, że konsumenci zawsze będą blisko danej marki. Ekspozycja reklamy znajduje się najczęściej na wewnętrznej stronie leżaka. To powoduje, że reklama nie atakuje nas z każdej strony, tylko w sposób niezwykle funkcjonalny przekazuje treść. Poza tym leżak można łatwo przemieścić i postawić w dowolnym miejscu, dzięki czemu przekaz danej firmy będzie przemieszczany razem z nim. To powoduje, że nie trzeba analizować, gdzie najlepiej wykupić powierzchnię reklamową – reklama będzie przenosić się razem z potencjalnym klientem.