Leżak reklamowy – trwałość napisów

Dobra reklama to podstawowa kwestia przy prowadzeniu własnej firmy. Marketingowcy intensywnie poszukują czegoś, co przyciągnie wzrok potencjalnych klientów i  stworzy w ich oczach pozytywny wizerunek firmy. Idealnym przykładem takiej reklamy są drewniane leżaki z nadrukowanym logo firmy, które stanowią świetną alternatywę dla breloczków czy długopisów. Jednak pojawia się pytanie: czy tak nadrukowane na leżakach napisy są trwałe?

Zainwestuj w leżak!

Leżak zazwyczaj kojarzy nam się z wakacjami, słońcem, złocistym piaskiem oraz wypoczynkiem. To właśnie dlatego firmy chętnie go wykorzystują do promocji firmy, by ta postrzegana była właśnie w tak pozytywny sposób. Leżak w połączeniu z nadrukiem logo tworzy dobrą reklamę wpływającą na przyjazny wizerunek naszej firmy. Nie trzeba więc nikogo przekonywać, że jest to jedna z najbardziej skutecznych reklam. Poza walorami estetycznymi leżaki te są także bardzo praktyczne, dlatego potencjalni klienci prawdopodobnie chętniej zwrócą na nie uwagę niż na kolejne smycze z logo czy breloczki.

Trwałość napisów na leżakach reklamowych

Decydując się na leżaki z nadrukowanymi napisami, warto wybrać firmę, która pomoże nam przygotować ich projekt graficzny. Najczęściej wybieraną metodą druku natomiast jest technika sublimacji, na którą dobrze jest się zdecydować, chociażby ze względu na wysoką trwałość. Metoda ta stosowana może być na różnych typach leżaków, m.in. takich jak:

  • deck chair with armrest,
  • classic deck chair,
  • double deck chair.

Technika sublimacji zapewnia również odporność na promieniowanie UV, a dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów, nadruk nie wyciera się na skutek użytkowania. Wykonując tego typu leżaki, warto też dobrać odpowiedni materiał, który zapewni nam, odporność druku na deszcz.