Leżaki jako element promocji działań miejskiego centrum kultury

Marketing przybiera obecnie naprawdę różne formy. Cel jest jednak jeden: przykuć uwagę klientów, którzy każdego dnia stykają się z natłokiem informacji. Ciekawym elementem promocji mogą być leżaki. Jak je wykorzystać w przypadku miejskiego centrum kultury? Temat ten omawiamy w naszym artykule.

Leżaki reklamowe z nadrukiem – czym się charakteryzują?

Leżaki reklamowe to nowoczesne konstrukcje stworzone zgodnie z aktualnym designem i z najwyższą dbałością o szczegóły. Są stabilne, wygodne i bezpieczne. Bazują na materiałach takich jak drewno i odporna na przedarcia tkanina. W naszej ofercie znajdziesz propozycje, takie jak m.in. leżaki z podłokietnikami, leżaki z podnóżkiem, czy leżaki typu „gigant”. 

Co ważne, leżaki stanowią nie tylko element wyposażenia, ale również okazję do wykreowania przekazu marketingowego. Napisy i grafiki umieszczone na ich powierzchni przykuwają wzrok i trafiają do odbiorców z różnych grup wiekowych.

Leżaki jako promocja miejskiego centrum kultury – dlaczego warto?

Leżaki sprawdzą się przy różnego rodzaju wydarzeniach, szczególnie odbywających się w plenerze. Jednym z ciekawych pomysłów jest wykorzystanie ich podczas letniego kina lub wydarzeń organizowanych na plaży i w parku.

Dzięki możliwości personalizacji tkaniny, na ich powierzchni można umieścić różnego typu grafiki, slogany reklamowe i logo. Nic więc dziwnego, że są one tak dobrym pomysłem w przypadku promocji działań miejskiego centrum kultury. Nowoczesne leżaki świadczą o tym, że w mieście „coś się dzieje”, a kultura staje się coraz bliższa mieszkańców. Wykorzystanie tych nieoczywistych, nowoczesnych elementów w czasie miejskich eventów to prawdziwy strzał w dziesiątkę!

back to top